Espoolaiskouluun palkattiin vartija – oppilas erotettiin
Länsiväylän mukaan määräajaksi erotettu yläkouluikäinen oppilas oli käyttäytynyt väkivaltaisesti koulun henkilökuntaan kuuluvaa kohtaan. Perusopetuksen johtaja Juha Nurmi vahvisti, että peruskouluun palkattu vartija aloitti tehtävässään helmikuun alussa. – Vartijan tehtävänä on…