Ruotsin ghettojen siirtolaiset väittävät tehneensä maasta paremman

Selvä enemmistö niin sanottujen "haavoittuvien alueiden" asukkaista uskoo, että maahanmuutto on ollut hyväksi Ruotsille. Ja he pitävät itseään "ruotsalaisina", vain erilaisella kulttuurilla. Tämä käy ilmi Järvaveckan-säätiön Ruotsin-raportista, joka on laadittu…

Lue koko uutinen lähteestä →