Sama autoilija jäi kiinni rattijuopumuksesta kahdesti tunnin sisällä Kangasniemellä

Kangasniemellä poliisipartio suoritti rattijuopumusvalvontaa Wiljam Sarjalan tiellä lauantaina 9.5. iltapäivästä. Ratsiaan ajoi autollaan ulkopaikkakuntalainen mies, joka puhalsi poliisin seulonta-alkometriin 0,86 mg/l. Mies otettiin kiinni ja kuljetettiin verikokeeseen, ja määrättiin väliaikaiseen…

Lue koko uutinen lähteestä →