Suomi puskee agendakärkeen: Ei älypuhelimia ja sosiaalista mediaa lapsille

Suomen viranomaiset ovat antaneet uusia suosituksia lasten käyttämälle verkkoajalle. Ylikansallisen globalistien mallin mukaisesti agendapolitiikkaan kuuluu, että alle 13-vuotiailla lapsilla ei tulisi olla omaa älypuhelinta. Vaikuttaa siltä, että ”lasten suojelemisen” nimessä…

Lue koko uutinen lähteestä →