Sydney kriisissä – Poliisiväkivalta ja koronakauden autoritaarinen jälkimaku

Sydneyn julkinen liikenne on kaaoksessa ja poliisin voimankäyttö mielenosoituksissa herättää huolta kansalaisten oikeuksista. Tilannetta arvioidaan myös pidemmässä aikajänteessä: monet muistuttavat, että Uusi Etelä‑Wales otti koronapandemian aikana käyttöön poikkeuksellisen tiukkoja rajoituksia…

Lue koko uutinen lähteestä →